Вересень завершили пітчингом стартапів у Технопарку «Центр Медичних Інновацій»
30 вересня команда Технопарку провела онлайн пітчинг, де стартапери презентували свої проєкти. Цікаві рішення, актуальні проблеми - платформи для лікарів та пацієнтів, реабілітаційно-оздоровчий комплекс, платформа для автоматизації роботи клінік.
Дякуємо учасникам за цікаві ідеї та бажання змінювати світ, покращувати медичну сферу в Україні!
До речі, для інформації.
Презентації в світі стартапів називаються англійським словом «а ітч».
Цей термін народився на початку-середині XX століття і часто використовувався в сполученні «sales pitch», тобто пітч продавця.
Суть була проста — за короткий час переконати покупця в тому, що сервіс/продукт кращий за конкурентів і саме його необхідно купити.
В кінці XX століття цей термін отримав нові види і техніки.
Зазвичай презентація стартапу будуються за формулою:
1. Назва стартапу.
2. Проблема (опис проблеми, яка існує і яку готові вирішити).
3. Рішення (опис вирішення цієї проблеми).
4. Продукт.
5. Опис ринку.
6. Конкуренти.
7. Конкурентні переваги.
8. Бізнес модель і монетизація (як стартап буде заробляти гроші).
9. Вихід на ринок.
10. Різні показники, KPI.
11. Різні прогнози.
12. Партнери.
13. Команда.
Якщо у вас є ідеї, пишіть...