< Назад до усіх подій
07.12.2020    10:00

IDC представила прогноз для світового ринку пристроїв що носяться в 2020 році і до 2024 року


Згідно з новими даними звіту IDC "Worldwide Quarterly Wearable Device Tracker", світові поставки носимих пристроїв в 2020 році, як очікується, складуть 396.0 мільйонів одиниць.  Це на 14.5% більше, ніж було відвантажено в 2019 році (345.9 млн шт.).  IDC також прогнозує, що п'ятирічний сукупний річний темп зростання (GAGR) складе 12.4%, а загальний обсяг поставок в 2024 року досягне рівня в 637.1 мільйонів одиниць.

 

Перша половина 2020 року дала позитивні результати, незважаючи на вплив COVID-19 на світову економіку.  Незважаючи на те, що постачальники скоротили виробництво, а кінцеві споживачі були поміщені на карантин, попит на носяться пристрої залишався стабільним.  Ринок був рухомий майже рекордним попитом на слухові апарати та бездротові навушники (hearables), якого було достатньо для того, щоб компенсувати дещо нижчий попит на годинник і браслети.  У другій половині 2020 року цю тенденція продовжиться, і з виходом на ринок нових продуктів - в тому числі hearables, годинників та браслетів - від безлічі постачальників, обсяг ринку пристроїв що носяться в цьому році досягне майже 400 млн. штук.

 

Однією з сучасних тенденцій є поява послуг, що доповнюють пристрої що носяться.  Нещодавно Apple оголосила про випуск Fitness +, з'явилися Halo від Amazon і Fitbit Premium, які з'єднують користувачів з контентом про здоров'я і фітнес (наприклад, тренування під керівництвом інструктора, наставництво і поради по харчуванню), при цьому використовуючи дані з якого носило пристрої.  Ці та інші послуги збільшать попит на такі товари.  Виробники також закладають основу, яка дозволить споживачам використовувати кілька пристроїв  що носяться в поєднанні один з одним.

Протягом усього прогнозованого періоду більша частина відвантажень доведеться на пристрої що носяться на вухах (hearables), при цьому ринковий показник CAGR в цьому секторі ринку складе 14,1%.  Драйверами цього стане список постачальників, які розширюється  із зростаючою кількістю пристроїв, смартфони, які відмовилися від 3,5-мм роз'єму для навушників на користь Bluetooth-з'єднання, більш низькі ціни і розширення сфери застосування.

 

Годинники ( "розумні" і звичайні) матимуть найвищий показник CAGR - 14,3%.  На ринку "розумних" годин зміниться ландшафт операційних систем, оскільки Google купує FitbitOS і в список додадуться нові партнери.  Samsung Tizen буде повільно набирати популярність серед своїх власних фітнес-орієнтованих і продуктивних годин Galaxy.  На вершині списку - операційна система Apple watchOS, яка виграє від представлення своїх нових годин Watch SE.  У той же час "базові" годинник виграють від зростання популярності дитячих підключених годинників поряд з гібридними годинниками і годинниками, оснащеними GPS.

 

Браслети продовжують втрачати популярність, їх продажі зростатимуть з CAGR 2,4%.  Незважаючи на те, що середня ціна продажу до кінця прогнозного періоду опуститься нижче 40 доларів, все одно залишиться місце для більш дорогих моделей, набори функцій яких близькі до функціоналу "розумних" годинників.  Проте, основним драйвером для поставок браслетів будуть недорогі пристрої з підрахунком кроків і калорій.