COVID-19 зробить телемедицину «незамінною» при наданні медичної допомоги
Більшість (81%) людей вважають, що COVID-19 кардинально змінить систему надання медичної допомоги, причому багато хто з них вважають, що пандемія прискорить перехід на цифрові технології, згідно з новим дослідженням, проведеним на замовлення організації Change Healthcare. В опитуванні, яке пройшло в травні 2020 року, брали участь 1 945 громадян США з різних регіонів.
Вісім з 10 опитаних людей заявили, що пандемія COVID-19 зробила телемедицину "невід'ємною частиною системи охорони здоров'я", 65% повідомили, що вони планують більше використовувати телемедицину після пандемії, а 78% сказали, що COVID-19 продемонструвала, наскільки сильно система охорони здоров'я потребує в більшій кількості варіантів телемедицини.
Дослідники попросили споживачів оцінити легкість або складність пошуку, доступу та оплати медичної допомоги по 29 завданнях, використовуючи індекс від 1 до 200, при цьому 200 - це "найважче" завдання, 1 - "легка", а все, що вище 100 - " важка ". В результаті жодне завдання не була охарактеризована людьми як "легка". В результаті споживачі оцінили складність роботи з системою охорони здоров'я на рівні 149, а середній показник по всіх завдань склав 117. Понад дві третини опитаних сказали, що кожен крок в процесі надання медичної допомоги - це подолання різного роду проблем, більшість сказали, що вони не розуміють , скільки коштує лікування або візит до лікаря. При цьому майже всі сказали, що вони хочуть, щоб покупка медичних послуг була такою ж простою, як і покупка інших поширених послуг, крім того, вони хотіли б, щоб все це було повністю зроблено на основі цифрових технологій.
Дослідження об'єднало всі дані в єдину зведену статистику, яка може служити еталоном ефективності роботи в галузі охорони здоров'я протягом усього року. Показання вище 100 вказує на те, що завдання, як правило, складна для споживачів, в той час як показник нижче 100 вказує на те, що вона відносно проста. Відстань від 100 вказує на рівень складності або легкості.
Результати дослідження включають в себе, зокрема, наступне:
- Споживачам потрібна точна оцінка витрат з боку страхових компаній і прозорість цін з боку медичних організацій. Більше половини (53%) сказали, що уникали лікування, тому що не знали, скільки воно буде коштувати, 6 з 10 звернулися на прийом, не знаючи, чи можуть вони собі це дозволити, а переважна більшість (85%) сказали, що має бути так само легко порівняти ціни на медичні послуги, як і ціни на інші споживчі послуги.
- Більшість опитаних (62%) сказали, що система охорони здоров'я викликає відчуття, що вона спеціально зроблена такою заплутаною для людей, 61% повідомили, що їх медичні рахунки складніше, ніж іпотечні, а дві третини сказали, що їх просять впоратися з такою кількістю завдань, пов'язаних з медичним обслуговуванням, що вони "відчувають себе генеральним підрядником", коли мова заходить про задоволення їх потреб в лікуванні.
- Одним з головних вимог є просте, прозоре пояснення пільг і витрат. Лише кожен третій споживач сказав, що їх медична організація і страховик дуже багато спілкуються з ним. Переважна більшість сказала, що вони хочуть, щоб їх медична страхова компанія (71%) і медична організація (68%) спілкувалися, використовуючи більш сучасні платформи.
- Люди в переважній більшості випадків шукають можливості електронної взаємодії з системою охорони здоров'я, коли мова заходить про "покупку" медичних послуг: 81% сказали, що покупка медичних послуг повинна бути такою ж простою, як і покупка інших загальних послуг, 76% сказали, що вони хотіли б, щоб було єдине місце, де вони могли б робити звичайні покупки і купувати медичні послуги, а 67% сказали, що вони хочуть робити покупки медичних послуг повністю через Інтернет.
Джерело: HIT Consultant