< Назад до усіх подій
26.03.2021    09:00

Чому треба працювати з лікарями при просуванні продукту цифрової медицини

Є 2 види просування продуктів в медицині (препаратів, медичних виробів): 

  1. Просування серед лікарів 
  2. Просування серед кінцевих користувачів, пацієнтів 

 

Просування серед лікарів досить складний шлях, тому, що треба відповідати певним правилам, усталеним в галузі. Але він призводить до більш стійкого зростання продажів. Це пов'язано з тим, що один лікар, яка повірила в рішення і почав його використовувати у своїй практиці, може його призначити пацієнтам, яких у нього може виявитися досить багато. Важливо в такій ситуації підтримувати зацікавленість цього лікаря продуктом і поступово збільшувати кількість таких лікарів. 

 

Просування, спрямоване на пацієнтів (кінцевих споживачів) призводить до витрат дуже великих бюджетів, досить швидкої віддачі, але і швидкого зниження продажів при припиненні цього просування.

 

Особливості просування серед лікарів: 

  • Вимагає наявності хорошого продукту з доказовою базою. 
  • Складне, вимагає дотримання правил медичної галузі  
  • Призводить до повільного, але стійкого зростання продажів. 
  • При правильному  підході бюджет такого просування може бути менше, ніж бюджет, спрямований на просування серед пацієнтів. 
  • Може працювати після припинення просування. 
  • Якщо продукт хороший, може привести до «вірусної» рекламі, коли лікарі діляться один з одним своїм позитивним досвідом. 
  • Призводить до появи лідерів думок, послідовників серед лікарів, які вірять в продукт і самі будуть проводити його дослідження і просування. 

 

А з ким працювати та який шлях просування обирати вирішувати Вам!