
Чому треба працювати з лікарями при просуванні продукту цифрової медицини
Є 2 види просування продуктів в медицині (препаратів, медичних виробів):
- Просування серед лікарів
- Просування серед кінцевих користувачів, пацієнтів
Просування серед лікарів досить складний шлях, тому, що треба відповідати певним правилам, усталеним в галузі. Але він призводить до більш стійкого зростання продажів. Це пов'язано з тим, що один лікар, яка повірила в рішення і почав його використовувати у своїй практиці, може його призначити пацієнтам, яких у нього може виявитися досить багато. Важливо в такій ситуації підтримувати зацікавленість цього лікаря продуктом і поступово збільшувати кількість таких лікарів.
Просування, спрямоване на пацієнтів (кінцевих споживачів) призводить до витрат дуже великих бюджетів, досить швидкої віддачі, але і швидкого зниження продажів при припиненні цього просування.
Особливості просування серед лікарів:
- Вимагає наявності хорошого продукту з доказовою базою.
- Складне, вимагає дотримання правил медичної галузі
- Призводить до повільного, але стійкого зростання продажів.
- При правильному підході бюджет такого просування може бути менше, ніж бюджет, спрямований на просування серед пацієнтів.
- Може працювати після припинення просування.
- Якщо продукт хороший, може привести до «вірусної» рекламі, коли лікарі діляться один з одним своїм позитивним досвідом.
- Призводить до появи лідерів думок, послідовників серед лікарів, які вірять в продукт і самі будуть проводити його дослідження і просування.
А з ким працювати та який шлях просування обирати вирішувати Вам!