![](https://mic.medtechnopark.com.ua/upload/events/th-12.jpg)
Accenture: Нові тенденції у сфері діджиталізація системи охорони здоров’я
Відповідно до досліджень компанії Accenture, щоб домогтися успіху в майбутньому, організації охорони здоров'я повинні активніше співпрацювати з пацієнтами, власними співробітниками, партнерами і громадськістю при створенні цифрових інновацій.
Компанія випустила свою доповідь "Digital Health Technology Vision 2020", в якому були визначені п'ять тенденцій, що виникли до пандемії COVID-19, але прискорити тільки завдяки їй. Тенденції стосуються цифрового досвіду пацієнтів, технологій штучного інтелекту (artificial intelligence, AI), "розумних" пристроїв, роботів і інновацій.
Опитування показало, що 85% керівників у сфері охорони здоров'я вважають, що технології стали невід'ємною частиною життя, а 70% споживачів у всьому світі чекають, що в найближчі три роки їх роль в житті людей ще збільшиться.
Залученість пацієнтів
Коли мова заходить про залучення пацієнтів в процеси лікування та медичного догляду, 90% керівників у сфері охорони здоров'я вважають, що організації повинні підвищити рівень своїх відносин з клієнтами і партнерами, якщо вони сподіваються залишитися на ринку і не програти конкурентам.
У доповіді наголошується, що "епоха масового обслуговування і сприйняття системи охорони здоров'я як чорного ящика залишилася в минулому". Медичні організації можуть налаштувати себе на майбутній успіх, пристосовуючи споживчий досвід і даючи пацієнтам можливість прийняття участі в рішеннях в галузі охорони здоров'я.
Штучний інтелект. Для технологій штучного інтелекту майбутнє вже настало, 69% організацій охорони здоров'я кажуть, що вони тестують або впроваджують такі системи. Вони можуть використовувати AI, підключивши його до існуючих робочих процесів для автоматизації процесів, для відсіювання і сортування пацієнтів за допомогою чат-ботів, для переналаштування ланцюгів поставок і багато чого іншого.
Щоб домогтися успіху в області AI, організації охорони здоров'я повинні постійно працювати з системами на основі таких технологій, а не просто автоматизувати робочий процес, йдеться в звіті. Це може бути реалізовано за допомогою досягнень в області обробки природної мови, щоб допомогти людям і комп'ютерних систем краще працювати разом.
"Розумні" пристрої. "Розумні" пристрої стають все більш помітними, особливо в умовах пандемії, коли їх частіше стали використовувати в боротьбі з вірусом COVID-19 і з метою надання пацієнтами медичних даних своїм лікарям. Однак в дослідженні стверджується, що, хоча люди і отримують користь від технологій, їх турбує те, як використовуються їхні дані. 70% опитаних споживачів послуг охорони здоров'я заявили, що вони побоюються порушення конфіденційності даних і можливого комерційного відстеження, пов'язаного з їх діяльністю в Інтернеті, поведінкою, місцем розташування та інтересами.
Аналітики Accenture вважають, що організації охорони здоров'я повинні подбати, щоб їх операційні моделі були змінені для роботи з даними про споживачів. Вони також вважають, що новатори повинні без побоювань випускати продукцію, яка може здатися незавершеною, з наміром трансформувати її з плином часу.
Роботи. Згідно зі звітом, COVID-19 перемістив роботів зі складу в систему охорони здоров'я. Понад 70% керівників у сфері охорони здоров'я заявили, що робототехніка дозволить надавати послуги нового покоління.
З ростом числа роботів в секторі охорони здоров'я організації повинні інтегрувати їх в робочі процеси таким чином, щоб забезпечити довіру свого персоналу до таких технологій. У звіті наголошується, що 54% керівників, що займаються питаннями охорони здоров'я, стверджують, що їх співробітникам буде складно розібратися в тому, як працювати з роботами.
Впровадження інноваційних технологій. З огляду на, що 78% керівників у сфері охорони здоров'я вважають, що ставки на інновації ніколи не були вище, в звіті наголошується, що для "правильного застосування" інновацій потрібні нові методи роботи спільно з партнерами по екосистемі і сторонніми організаціями. За словами старшого керуючого директора з медичної практики компанії Accenture доктора Кавех Сафаві (Kaveh Safavi):
“Пандемія COVID-19 не забарилася інновації в області цифрових технологій, скоріше навпаки, вона прискорила їх створення та впровадження. З огляду на обстановку, що склалася, організації охорони здоров'я повинні активізувати свою технологічну програму, щоб досліджувати нові цифрові технології, які забезпечують правильну інфраструктуру, яка допомагає людям відчувати себе в більшій безпеці при використанні технологічних інструментів в сфері охорони здоров'я.”
Цей документ був складений на основі щорічного звіту компанії Accenture "Tech Vision 2020", в якому прогнозуються тенденції, здатні привести до порушень ведення бізнесу в найближчому майбутньому.
Дослідницька група зібрала інформацію, надану Technology Vision External Advisory Board, і провела інтерв'ю з галузевими експертами. Вона також провела онлайн-опитування понад 6000 бізнесменів і ІТ-керівників з 25 різних країн. Опитування проводилося в період з листопада 2019 року по січень 2020 року.
У той же час компанія провела опитування 2000 чоловік в США, Великобританії, Китаї та Індії, при цьому респонденти представляли різні вікові і демографічні групи, щоб зрозуміти використання і роль технологій у життя людей.
Джерело: MobiHealth News