5 технологій, які змінюють роботу лікарень
Останнім часом з'являються технології, які призначені для використання в лікарнях і метою яких є як поліпшення медичного обслуговування пацієнтів, а також створення цінності для самого медичного закладу. У цьому огляді ми хочемо розглянути п'ять медичних технологій, які, на нашу думку, корисні і привабливі для пацієнтів і медичних організацій.
Деякі з представлених рішень - це інновації, за якими варто стежити, оскільки вони ще не надійшли в продаж, але повинні з'явитися в найближчому майбутньому, в той час як одне з них використовується вже багато років і вже впроваджено в сотнях лікарень.
Для зручності кожен технологічний інструмент позначений по категорії, на яку він впливає - наприклад, досвід пацієнтів, контроль хронічних захворювань, безпеку пацієнтів і залучення пацієнтів в процес лікування.
1. Досвід пацієнтів. Система Playback Health фіксує основні моменти зустрічей з пацієнтами
Playback Health - це захищена хмарна мультимедійна платформа, яка передає на смартфони або комп'ютери пацієнтів відеозапису зустрічей лікаря з пацієнтом, на яких відображені пояснення лікаря з приводу діагнозів, лікування і процедур, а також можна побачити діагностичні зображення і лабораторні результати аналізів. Пацієнти можуть переглядати відео і зображення через додаток, в якому є і інші функції, такі як список членів медичної команди по догляду і перелік обов'язків пацієнта. Ця система надає широкий набір інструментів комунікації, які сприяють віртуальному взаємодії між лікарями і пацієнтами, а також між сім'ями і лікарями.
Пацієнти можуть ділитися цією інформацією з членами сім'ї, іншими медичними організаціями та друзями. Плата за додаток з пацієнта не стягується.
Ця платформа також використовується медсестрами при виписці для запису огляду перебування пацієнтів у лікарні, інструкцій з прийому ліків і догляду на дому. Лікарі мають доступ до трьох додаткових програм: мобільному, настільного і адміністративного ресурсу для створення, зберігання та обміну відповідною інформацією і зображеннями.
Система Playback Health допомагає пацієнтам запам'ятовувати складну медичну інформацію, покращує дотримання пацієнтами прийому ліків і інструкцій по виписці зі стаціонару. Крім того, мінімізуються наступні дзвінки пацієнтів лікарям для отримання роз'яснень після прийому лікаря.
Додаток тестувалося в нейрохірургічному і гінекологічному онкологічному відділеннях лікарні Lenox Hill в США. Передбачається, що цей програмний продукт незабаром буде запроваджено у всій медичній системі Northwell в США в якості платформного рішення "програмне забезпечення як послуга" (SaaS). Ціноутворення поки не встановлено.
2. Контроль хронічних захворювань / здоров'я населення. Spire Health Tag - переносний пристрій для контролю параметрів здоров'я
Spire Health Tag - це переносний пристрій розміром з брелок, який вимірює дихання, пульс, параметри сну і рух пацієнтів і передає дані в контрольну інформаційну систему медичної організації або на смартфон. Тепер лікар може бачити дихання, частоту пульсу і активність пацієнта, що допоможе краще зрозуміти стан його здоров'я.
Це рішення для віддаленого і постійного моніторингу стану пацієнта може бути прикріплено до одягу, наприклад, до нижньої білизни, не вимагає підзарядки (до 1 року) і витримує випадкові пошкодження, наприклад цикли обробки в пральній та сушильній машинах. Під час носіння Health Tag збирає і аналізує дані, а також використовує штучний інтелект для виявлення фізіологічних патернів, які є ранніми ознаками проблем або захворювань. При цьому медична група відповідної медичної організації буде періодично зв'язуватися з пацієнтом по телефону. Якщо вони помітять зміни в здоров'ї, вони подзвонять своєму підопічному, щоб переконатися, що все в порядку.
Розробники вважають, що після доопрацювання пристрій буде виявляти і видавати попередження про те, що людина може захворіти на грип або іншим захворюванням, ще до того, як він про це дізнається. Крім того, системи охорони здоров'я вивчають можливість його використання в рамках програм по лікуванню хронічних захворювань, таких як ХОЗЛ і застійна серцева недостатність.
Використання Spire Health Tag надає можливість запобігання повторних госпіталізацій на основі даних, які можуть призвести до раннього втручання при зміні стану пацієнта. Він не вимагає ніяких дій з боку пацієнта та кріпиться пристрій до одягу.
Тестування Spire показало ефективність при контролі стану пацієнтів з ХОЗЛ і застійною серцевою недостатністю. Пристрій вже комерційно доступний для споживачів, а в США його вартість і обслуговування компенсується державною страховкою Medicare.
3. Залучення пацієнтів. EASE доставляє сім'ям новини з операційної
EASE (Electronic Access to Surgical Events) - це додаток, схоже на Snapchat, яке дозволяє хірургічним бригадам спілкуватися з членами родини під час операції, відправляючи повідомлення і зображення в захищеному вигляді, які зникають після перегляду на смартфоні. Додаток EASE, створене лікарями дитячої лікарні Orlando Health Arnold Palmer Hospital for Children у Флориді (США), зменшує занепокоєння в залі очікування, інформуючи родичів про хід операції за допомогою відео, фотографій і текстових повідомлень з операційної під час хірургічних процедур. Воно також може використовуватися клінічними командами в інших відділеннях лікарні, таких як передопераційна, відділення інтенсивної терапії, відділення інтенсивної терапії новонароджених і т.п.
Тривалість перегляду повідомлень EASE становить 60 секунд. Для підвищення безпеки і захисту конфіденційності всі повідомлення видаляються з телефонів і серверів споживачів назавжди і не можуть бути збережені. Як правило, медсестра відправляє повідомлення з інтервалом в 30 хвилин протягом всієї процедури, завершуючи її швидким відеоповтором від лікаря. Перед відправкою повідомлень медсестра сканує штрих-код на браслеті пацієнта, щоб переконатися, що повідомлення доставлено за потрібне адресатам. Пацієнти або члени їх сімей можуть створити мережу осіб, які будуть отримувати оновлення.
За даними дослідження, проведеного Orlando Health, сім'ї хочуть отримувати новини з операції приблизно кожні 30 хвилин. "Альтернатива - сидіти в кімнаті очікування, наляканим, з купою інших наляканих сімей, втупившись на двері, в очікуванні, поки хто-небудь увійде, - говорить Холлі Стюарт, директор по роботі з пацієнтами Orlando Health. - EASE повністю змінила цю ситуацію. Ми переконалися, що уява набагато гірше, ніж реальність того, що відбувається".
Додаток використовувалося в дитячій лікарні близько трьох років і тепер застосовується у всій системі Orlando Health, а також в інших лікарнях. В цілому EASE впровадили кілька десятків лікарень в США.
4. Контроль хронічних захворювань / здоров'я населення. Додаток Kaia COPD допомагає пацієнтів стежити за своїм здоров'ям
Додаток Kaia COPD допомагає пацієнтам самостійно контролювати своє захворювання ХОЗЛ за допомогою клінічно обґрунтованих рекомендацій, що враховують фізичні і психологічні чинники, що впливають на їхнє здоров'я.
Додаток включає в себе:
* Відео-фізіотерапію на основі штучного інтелекту з вправами, що допомагають пацієнтам зміцнювати м'язи і сприяти здоров'ю серцево-судинної системи. Алгоритм машинного навчання коригує підтримку на основі профілю захворювання кожного пацієнта.
* Психосоціальна підтримка за допомогою аудіо-вправ на розслаблення для подолання тривоги і депресії, а також доступ до тренера на базі програми.
* Навчання пацієнтів з різних тем, включаючи техніку дихання і кашлю, харчування та вплив забруднення повітря.
* Відстеження прийому ліків і оповіщення з відеоінструкції для відпрацювання техніки використання інгалятора.
* Тестування цього програмного продукту показало, що користувачі, які пройшли всього 20 днів терапії з допомогою програми Kaia COPD, продемонстрували клінічно значуще поліпшення показників якості життя, пов'язаного зі здоров'ям, у порівнянні з вихідними значеннями.
Доступ до легеневої реабілітації, як правило, обмежений через брак ресурсів і обмежень по вартості. Ця програма розширює доступ до лікування для будь-якого потребує пацієнта, включаючи тих, хто має проблеми з транспортом або живе в сільській місцевості.
5. Безпека пацієнтів. AvaSys TeleSitter зменшує кількість падінь пацієнтів
Це мобільний пристрій, безперервно працює віртуальна платформа для забезпечення безпеки пацієнтів, включає в себе двосторонню камеру і динамік на рухомому пристрої, схожому на крапельницю. Розроблене компанією AvaSure рішення AvaSys TeleSitter забезпечує віддалений моніторинг пацієнтів, схильних до ризику падіння, допомагаючи медичним організаціям підвищити безпеку пацієнтів за рахунок зниження числа падінь.
Медсестра або доглядальниця може одночасно спостерігати за 16 пацієнтами, що замінює необхідність у послугах приліжкових доглядальниць, а також розширює число пацієнтів, за якими можна спостерігати. Такий контролер може безпосередньо розмовляти з пацієнтами і медсестрами, активувати автоматичне повідомлення, якщо пацієнт намагається встати з ліжка, поки контролер розмовляє з іншим пацієнтом, або подати сигнал тривоги, щоб попередити медсестер на поверсі про необхідність догляду за пацієнтом.
Камера має можливість нахилу, масштабування і панорамування. У той час як деякі медичні установи вибирають обладнання, постійно встановлене в палаті, або переносні, настінні пристрої, мобільний варіант пропонує гнучкість і зручність для швидкого транспортування системи до ліжок, де вона найбільше потрібна.
Технологія TeleSitter знижує ризик падінь пацієнтів, зменшує витрати на оплату праці доглядальниць і економить ресурси медперсоналу. Крім того, вона дозволяє запобігати втечі пацієнтів.
Рішення AvaSys TeleSitter вже було впроваджено в сотнях лікарень США. Лікарні та реабілітаційні установи, де було впроваджено таке рішення, повідомляють про зниження числа падінь, а також про скорочення витрат на доглядальниць, оскільки "тв-доглядальниць" можуть одночасно спостерігати за великою кількістю пацієнтів.
За матеріалами: ZDNet, Northwell, HealthLeaders Media, Kaia Health, Spire Health